min lördag

Var på bilmässan inne på Åhaga här i Borås från 12.30-16.00 idag. Mitt lag Coed Blue stod där och sålde lotter och delar ut lite rabattkuponger på bilservice. Vi ska även stå där imorgon mellan 11-12.30 sen ska vi ha vår sista riktiga träning inför VM för sen åker några i laget bort nästa vecka på klassresor. Spenderade kvällen med popcorn, frukt och film hos snygg (amanda). Vi har det alltid så mysigt, har alltid så mycket att säga att vi knappt hinner se film eller nåt annat, vi sitter bara och tjötar. Imorgon blir det tomt på bloggen igen... har ju träning och sen måste jag plugga!! Men ska försöka fixa nåt kul inlägg till kvällen, OCH en gästbloggare är klar och det kommer bli sååå grymt. Så nöjd över att den tjejen ville ställa upp. 
SE HIT!!!!! glöm inte att följa mitt lags officiella instagram, ni kommer kunna följa hela vår USA-resa med bilder via den och även våra träningar och saker vi gör - follow mfcCoedBlue @ instagram 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback