senaste via instagram

Mina senaste via instagram. I torsdags tog vi en fika på viskan med tjejerna, sa hejdå till vår fina vän Alice som åkt till London under denna helg. Äntligen är viskans goda islatte tillbaka med chokladsås så vi passade på att köpa en och en fet bulle (och nej jag åt inte den själv). Invigde mina discotoms för denna våren, han inte använda dem så mycket förra året då vädret började bli dåligt när jag kom hem från London. Kommer användas flitigt nu i vår. Köpta på schuh i London. 

Postat av: alexandra

vet du någon affär i göteborg som man kan köpa toms eller någon svensk hemsida? och hur är dom i storleken? kram :)

Svar: ingen aning, jag tror man kan ta en mindre än vad man har :) kram
Filippa Lindau

2013-04-23 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback