sista träningen i sverige

glöm inte att följa mitt lag på instagram för att följa oss under träningar och VM! @MFCcoedblue
Sista träningen med Coed i Sverige är gjord. Vi fick sluta tidigare eftersom att några är borta denna veckan så vi körde igenom och lekte lite på träningen. Känns bra och jag tror vi alla är redo för VM nu. Vi håller tummarna på att landslagskläderna anländer till Sverige imon.. annars vet jag inte vad vi gör. På lördag är det iallafall inbokat en fotografering i både MFC och Sverige-dräkter på eftermiddagen. Sen får jag packa hela kvällen eftersom att vi flyger på söndag morgon. NU: plugga till två stora prov imorgon... hjääälp!! 

Postat av: Anais wilson

GRYMT!

2013-04-18 @ 22:01:27
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Joy

Sjukt snyggt men är målet att alla ska kunna stå som tjejen med helt sträckt ben eller?

Svar: nja det är en spike, det ska inte vara sådär rakt! hon drar för mycket :)
Filippa Lindau

2013-04-19 @ 07:29:56
Postat av: Pascal

Hej Filippa jag ville bara säga att du är den bästa bloggaren någonsin och jag är sjukt glad att jag hittat din blogg, du tar min vardag till en ny nivå. xoxo Pascal.

Svar: åh tack passi, roligt att höra!! kraaam
Filippa Lindau

2013-04-19 @ 13:58:30
Postat av: Elvira

Åh va häftigt :D

Behöver du tips och inspiration till frisyrer och även tips på hur du får långt hår, kolla in elvirall.blogg.se. Gör även frisyrVideos :)

2013-04-19 @ 14:44:56
URL: http://elvirall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback