västderby IFE-IFK

Kom hem från matchen för nån timme sen. Var där tillsammans med Alice och hennes pojkvän Viktor. Hennes pappa hade fixat perfekta platserna åt oss, första raden i mitten längst ner på läktaren. Satt precis över Elfsborgs bänk där spelarna satt under matchen. Tråkig match som slutade 0-0, hoppades på minst 1 mål från elfsborg.. och min favvis Hult är ju inte med än!! Ska inte gå på nästa match försen han får va med på plan igen, jobbig skada han drog på sig i höstas asså. Hur som galet mycket folk, stod i bilkö 50 min efteråt med pappa. Nu ska jag nana så hörs vi imon, godnatt!

Postat av: jenna

Hult kommer tyvärr inte vara med på hela vårsesången.. :( (ps. han är min favvis också!)

2013-04-16 @ 15:16:27
URL: http://jennaaslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback