15 solstrålar

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ett hjärta för varenda en på bild, mina 15 underbara tjejer. Tog mig tid att göra ett collage med bilder från året som gått. Ni skrev att ni ville se bilder på mina vänner. Och här har ni dem. 15 tjejer som jag lärt känna, eller VI har lärt känna varandra under vårt första år på teknis. Några kände jag sen tidigare och de flesta var bekanta vänner men vi har kommit varann så nära. Vi har så kul tillsammans och gör så mycket roligt ihop, skrattar tills vi ligger och gråter eller käkar så vi får ont i magen. Ni är bäst mina små guldklimpar. 
Så alla ni som ska börja gymnasiet, ni kommer få så mycket fina och roliga nya vänner att umgås med. 

Postat av: Diman Dilir

mysiga bilder!

2013-08-08 @ 22:11:18
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: Hanna

Skulle du kunna göra ett ex. collage med kläder som passar till skolstarten? Jag börjar gymnasiet nu och har ingen aning om vad jag ska ha på mig första dagen.. Kram!

2013-08-09 @ 02:19:46
Postat av: Anonym

Ska köpa en ny jacka men det står mellan två stycken, vilken tycker du blir bäst till hösten?
http://www.veromoda.se/vero-moda/coats-and-jackets/dallas-gold-short-pu-jacket/10098713,sv_SE,pd.html?dwvar_10098713_colorPattern=10098713_Black&forceScope=

eller

http://carlings.com/sv/Womens-collection/Coats--Jackets/Saints--Mortals/Rost-131/Rosti-Black/

Svar: kunde bara se den första men den var fin!!
Filippa Lindau

2013-08-09 @ 14:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback