lockigt

Lite av mina naturliga lockar blandat med slavriga lockar med hjälp utav Cloud Nine Wand.

Postat av: Alva

Jag vet inte om det va du jag såg ikväll på södra torget, men jag tror det. Ångrar såhimlasjukt mycket att jag inte gick fram, men jag va inte säker på om det va du och det kändes som om du skulle dissa mig, för jag är bara 13 år, haha! Men om det va du så såg jag dig vid södra torget, du gick till nån bänk/busskur med 2 kompisar tror jag. Hade såå gärna velat ta en bild elr nått, även om det var väldigt mörkt. Älskar dig och din blogg jättemkt så nästa gång lovar jag att gå fram :)

Svar: Det stämmer nog att det var mig du såg, men sötnos! Kom fram nästa gång, det är så kul när ni gör det. Kram kram!
Filippa Lindau

2013-08-01 @ 23:17:22
URL: http://alvaoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback