mina bästa vänner

Jag har gått och blivit lite beroende av torrshampoo, eller det är inte så att jag lever på detta och aldrig duschar håret haha. Duschar fortfarande det varannan dag men tycker alltid det blir småfett under och längst fram i luggen. Så köpte nytt häromdan, en stor och en liten som jag kan ha med mig i väskan. 69kr för den stora och 39kr för den lilla inne på Åhlens, finns även på kicks. För övrigt så bokade jag klippning igår, så på torsdag ryker några cm. 

Postat av: En blogg om 5 systrar

Åhhh visst är dom underbara!!? :D
Använder mina också som ett "volymspray". Även om håret inte är fett så sprayar jag i hårbotten och så blir det lite extra volym. PLUS att det doftar så fruktansvärt gott!!! :D / Ida

2013-09-06 @ 12:29:01
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback