pannkakslunch

Mandisen sov här inatt och vi tog oss en rejäl sovmorgon, vaknade runt 12 men klev inte upp ur sängen försen nån timme senare. Slänge i oss varsin knäckemacka innan vi tog bussen hem till Johanna som styrde upp lite pannkakslunch för oss och Millie. Mumsfillibabba, dock är jag sockerberoende eller nåt och dränkte sista pannkakorna i socker. Låg i matkoma i nån timme i soffan efteråt. Har spenderat kvällen med tjejerna, vi tänkte se Great Gatsby men slutade med att vi satt och babblade och vräkte i oss popcorn & ostbågar. Ska sova nu då jag lovat min käre vän Alice att ta mig upp tidigt och ner till ishallen redan vid 9.00 då J18 har cup och ska spela match, vi ska kika lite på en match vid 12.30 innan vi tar bussen till Göteborg, och jag har lagt fram kameran så jag inte glömmer den. Vi hörs imorgon kväll, natti!

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Gott med pannkakor! :)

2013-08-18 @ 02:07:00
URL: http://bimbolie.blogg.se
Postat av: Anonym

Hade ni ljus sirap på era pannkakor? Brukar man inte ha typ lönnsirap?

Svar: jag åt inte sirapen men man kan nog ha ljus sirap :)
Filippa Lindau

2013-08-18 @ 11:48:31
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du kan göra ett inlägg på jogginskor, kanske ngn vän som säljer ett par fina billiga jogginskor. & om det inte är ngn så kan de finnas hemsidor?

2013-08-18 @ 11:57:22
Postat av: Anonym

hej, var har du köpt de linnet? de var jätte fint!
kommer du ihåg vad de kostade? :)


Svar: zara, 150kr!
Filippa Lindau

2013-08-18 @ 15:31:16
Postat av: Anonym

Känner du ngn kompis som säljer sina jogginskor?

Svar: nej tyvärr!
Filippa Lindau

2013-08-18 @ 16:17:30
Postat av: Evelina

Men fy så gott :)

2013-08-18 @ 19:05:27
URL: http://evelinasvantesson.devote.se
Postat av: Rebecca

Hej, kan inte du göra ett inlägg med butiker/resturanger man bör besöka när man är i london.

kram

2013-08-18 @ 19:57:34
URL: http://some.blogg.se
Postat av: Diman Dilir

mys!

2013-08-18 @ 21:30:08
URL: http://dimandilir.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback