tutorial

värmeskyddshandsken får du med när du köper en tång från Cloud Nine
Funkar inte att lägga upp via videofy.me längre så fick använda youtube.. kasst!! Men det funkar, kolla i 720px för bästa kvalité. Hoppas ni blir nöjda med denna tutorial på hur jag använder locktången och kommentera gärna vad ni tyckte. Spring o köp er en tång på Barbershop, 10% rabatt om ni uppger att ni läser min blogg.
INFO: en sak, på videon ser det ut som att jag håller max 5 sekunder eller mindre, har klippt bort massa, jag håller varje slinga kanske 10 sekunder. Värmen kan du justera men tänk även på att du behöver hålla olika länge beroende på hur tunnt/tjockt håret är och hur mycket hår du tar till varje slinga, prova dig fram! 

Postat av: Anonym

Vad har du för handske?

Svar: man får den i kartongen!
Filippa Lindau

2013-08-27 @ 21:16:12
Postat av: Julia

Hur mycket kostar locktången och finns den att köpa på flera ställen? :)

Svar: den finns bra på barbershop i borås, 1799kr men visar du min blogg får du 10%
Filippa Lindau

2013-09-01 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback