svt västnytt

Charmig bild jag lyckades ta.. var med en snabbis på ett inslag om skolan idag som fått så sjukt mycket kritik och klagomål på kärleksveckan. Att folk känner sig kränkta och uthängda, att många tagit åt sig utav dessa nomineringar som aktivitetskommiten fixat så nu får inte vinnarna ens representeras. Jag själv tycker det är en rolig sak och jag tror fler blir glada än ledsna av kärleksveckan/aktiviteterna precis som en annan elev säger. Om ni vill kolla inslaget så hittar ni det HÄR på svt västnytt

Postat av: Anonym

Arman vill ha en kändis

2013-02-21 @ 20:57:40
Postat av: Emmy

den tröjan med gulddetalier, vart kommer den ifrån? Vet att du köpte den på jolina men vilket märke? Den vart så sjukt fin på dig! skulle vilja ha en sån själv! Älskar fullständigt din blogg.

Svar: vet inte vad märket heter tyvärr.. :) tack!!
Filippa Lindau

2013-02-22 @ 07:03:18
Postat av: fredrika Hulthén

såg dig på tv:n när jag gymmade men var osäker på om det var du!

2013-02-22 @ 16:08:18
Postat av: ebba

har du tansställning ? :)

Svar: jaa :)
Filippa Lindau

2013-02-23 @ 12:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback