adjfdkajfla


mina favorittjejer från EK12C - Estelle, Leonie, Millie, Fanny & Ellen♥
Väldigt inspirerande rubrik, så jag känner just nu. Har varit så sjukt sur och arg idag. Ska inte skriva ut om mitt privatliv här nu haha även om jag säkert gjorde många nyfika. Har spenderat halva dagen ute på rydal med klassen. Har tränat 3h med cheeren och det gick grymt bra faktiskt. Sträckt min ljumske dock, attans vad ont. Förra veckan hade jag träningsvärk i den så jag knappt kunde röra mig. Sitter just nu och vräker i mig digistivekex med ost och dricker cola. En rolig sak jag tänkte berätta också var att mina vänner i en av de andra ekonomiklasserna idag såg att deras lärare hade min blogg på "top sites" som man har på macbooken, haha lite komiskt att läraren läser min blogg. Och tusen tack för era fina kommentarer jag fått idag också, pussar&kramar till er. 

Postat av: Anonym

Följer din blogg, skulle vara kul om du ville följa min! Ta en titt iallafall tycker jag :)

2013-01-16 @ 12:42:46
URL: http://hardlifes.blogg.se
Postat av: sara

ALLA har primeboots haha

2013-01-16 @ 13:01:22
Postat av: Natalie

Hejsan! Jag undrar som ett önskeinlägg om du skulle kunna säga var du går i cheer någonstans och vad fick dig att börja och när började du? Började du som nybörjare och har du tips på vart man kan börja någonstans om man är nyfiken på cheer? kram

2013-01-16 @ 15:32:57
Postat av: Anonym

Har du nya primes? Sånnamed mocka på skaftet?

Svar: nej de är de vanliga svarta!
Filippa Lindau

2013-01-16 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback