back to school

Tillbaka till skolbänken imorgon, känns ju för jäkla jobbigt. Men har saknat det! Längtar efter att träffa alla kompisar, tillbaka till vardagen och alla roliga skratt och utbrott vi får i matsalen varje dag. Tillbaka till lektionerna där tjejerna klagar på killarna som spelar för hög musik. Och saknar min roliga mattelärare faktiskt. Sitter och skriver lite på mitt stora företagsekonomi arbete som skall vara klart om några veckor, ögonen går i kors. Är så trött och död i kroppen efter kvällens intensiva 3 h cheerpractice. Amerikanarna Shannon och Jonathan är här i tre dagar för att ge oss resten av programet och det blir tre tuffa och långa kvällar, går i skolan 8-16.30 imorgon sen direkt till hallen för 5 h träning 17.00-22.00 så försöker slänga in ett blogginlägg/tidsinställt på rasten i skolan imorgon. Godnatt alla fina läsare. 

Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp hur ni arbetar på cheer? H
Hur era träningar ser ut, hur länge ni stretchar osv! Vore roligt att veta! Kram

Svar: har inte tid för att filma och sånt på träningarna! kan skriva eller göra nåt liknande, kram
Filippa Lindau

2013-01-08 @ 03:00:15
Postat av: Anonym

jag såg ett inlägg där du skrev att primebootsen inte var på rea, fast det var dem. var där idag! vad tycker du låga/höga färg?

Svar: dom brukar inte alltid ha men nu var dom det! jag gillar de mellanhöga svarta! annars höga bruna eller låga svarta
Filippa Lindau

2013-01-08 @ 15:59:02
Postat av: Anonym

hur många reor är det på jolina? finns det någon vår/sommar rea?:)

Svar: sommar och vinterrea!
Filippa Lindau

2013-01-08 @ 16:09:24
Postat av: lelle in thaaaa house!

heyheyheyhey! lelle is in tha houuuuuse bro! hahah näää skämtåsido så är jag en sån gosimosi vän så jag tycker jag är värd att få ett liten text till bara mig i ett inlägg!! skulle göra min daaaaaaaag och min väääärld!!! älskar din blogg också!!!! bästaaaaa

wehhheeeeeey, puss tja XPPPPPPPP

2013-01-08 @ 18:35:57
URL: http://leonieandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Skulle inte du kunna göra ett inlägg om hur ni kom till worlds, hur många som ska dit, hur länge ni ska vara där osv? :) KRAM

2013-01-08 @ 19:45:04
Postat av: ebba

va jätte gärna med i veckans blogg som just nu pågår på min blogg :)

2013-01-08 @ 19:48:26
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback