googla

Får mycket frågor av er om t.ex hur man hittar till olika butiker, vad som har vad och vart man kan hitta olika saker. Det är jätteroligt att ni kommenterar men ibland känns det som att många verkar tro att jag har svar på allting mellan himmel & jord. Jag läste samma sak på Zara Larssons blogg att många frågar henne saker och jag säger precis som henne nu, googla först innan ni frågar vissa saker. För jag tror att google kan ge er betydligt mycket bättre och fler svar än vad jag kan. Men självklart svarar jag på saker om det handlar om mig eller t.ex något jag köpt. Hörs imorgon, puss.

Postat av: Isabell

Fin blogg! Kicka gärna in på min och kommentera som ett spår efter dig:) isabellchitii.blogg.se

2013-01-21 @ 08:26:53
URL: http://Isabellchitii.blogg.se
Postat av: Anonym

oj, ber om ursäkt om alla frågor! ha en fortsatt bra måndag Filippa!:) kram på dig

2013-01-21 @ 16:01:03
Postat av: Clara

gud va fin du är Filippa!! du säger ju att matten är väldigt svår på ekonomi, men vilket steg kom du på i matte på kunskap? Om man/jag slutar på 29 tror du att jag kommer tycka det är lika svårt? Jag ska dock läsa matte 1c och inte 1b..

Kram!

Svar: Tack fina Clara! Ja den är jättesvår, jag kom till steg 24 eller 26 om jag inte minns fel. Om du verkligen kan ALLT på alla stegen så blir det nog lättare för dig, men jag vet att kunskap har enligt statistik haft dåligast undervisning i matte. Vänner som kommer från andra skolor med ett MVG får liksom F.. så det är tufft! Men du är säkert duktig i skolan och klarar av matten. Bara man kämpar och vill så klarar man det, det finns stödundervisning och sånt.
Kram
Filippa Lindau

2013-01-22 @ 08:36:26
Postat av: Amanda

As bra blogg, åh jag vill ha ditt hår:o Ha en bra dag, kram!

2013-02-03 @ 09:14:05
URL: http://amaandaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback