måndagshumör

Mitt humör idag + en förklaring till outfitbilden samtidigt i första punkten. 
- Gick upp i tid idag, duschade som vanligt då jag har sovmorgon på måndagar. Skulle ta outfitbilder och då har mamma nu stället en spegel mot väggen som jag ALLTID står vid, så har nu ingen bred stor vit vägg längre att fota vid om jag inte trycker ner skrivbordet i ena hörnet av rummet.
- Min mattelärare idiotförklarade mig och två vänner idag, är jättesur för att jag kanske inte kommer klara av matten och kan därför inte välja ekonomi som inriktning och jag vägrar att välja privatjuridik. (enligt läraren)
- MATTEN DÖDAR PÅ GYMNASIET!!! Bara en liten påminnelse till alla er 97 som inte har matte som ett favoritämne och valt ekonomi/teknik. Ni kommer få det tufft kan jag lova er, precis som mig.
- Fick mitt bankutdrag och alla mina pengar har gått till mat/fika... jag skulle spara ju.
- Jag har en stor ekonomiinlämning som jag måste skriva klart just nu.
- Jag börjar inse att inget varit riktigt bra än så länge av 2013, året började skitdåligt och det dåliga har följt med mig i 3 veckor nu.
Okej ett bamsenegativt inlägg men ibland behövs lite sånt också, bloggen är en plats där jag kan skriva av mig när jag har lust och idag kände jag för att dela med mig och få skriva ut om allt dåligt som hänt denna måndag. 
 

Postat av: Alma

Vill bara säga att jag tycker du är jättefin och vacker! Hoppas det går bra med matten iallafall!! Kram :)

Svar: tack vad gulligt, glädjer mig med dessa fina kommentarer! kram
Filippa Lindau

2013-01-21 @ 17:36:01
Postat av: Amanda

Åhh filippa! Mitt 2013 har också börjat såå otroligt dåligt! Förlorde min bästa killvän, bästa tjejvän, har förlorat några andra vänner..alltid lika tråkigt...Har varit förkyld minst en gång i veckan dom senaste 2v, osv... 2013 känns verkligen inte som mitt år.. Men det är bara att forsätta gå med ett leende på läpparna så får vi hoppas att allt löser sej snart<3

Svar: nej vad tråkigt.. förstår dig helt! kram
Filippa Lindau

2013-01-21 @ 17:59:25
Postat av: olivia

Jobbigt!
Iaf, du har väll praoat på kicks? Är det bra? vad får man göra? + och -?
Måste välja snart och har iiiingen anning! Kram(:

Svar: ja det har jag, jag går ju i samma lag som chefen så kände ju henne vilket var rätt roligt! men fick typ plocka upp varor och ställa i ordning på hyllor, gå ut och slänga skräp och så :) kram
Filippa Lindau

2013-01-21 @ 18:01:02
Postat av: Steff

Hur skitigt livet än känns så är du fantastiskt fin! :)

2013-01-21 @ 19:11:33
Postat av: nea

vad heter den mattekursen ni läser? :/

Svar: vi läser bara 1b tror jag haha!
Filippa Lindau

2013-01-21 @ 20:33:41
Postat av: bergholm

allt kommer bli bättre snart gulle <3

2013-01-21 @ 20:50:23
Postat av: Bryan

Starkt av dig att ändå komma med ett leende på läpparna, sånt vi läsare gillar att se fortsätt så!!

Svar: haha vad kul att höra då Bryan! Ska fortsätta med mitt leende på läpparna för att göra dig som läsare glad!
Filippa Lindau

2013-01-21 @ 21:13:24
Postat av: Elvira

Du är så snygg! :D Alla har vi dippar under året, du kanske får din nu i början men är sen fri från det resten av året och kommer ha ett toppen år :D Kolla in min blogg om du behöver inspiration till nya frisyrer, har precis börjat göra frisyrVideos så ni lättare kan se hur jag gör mina olika frisyrer! Kram

2013-01-21 @ 23:17:58
URL: http://elvirall.blogg.se
Postat av: sara

Vad tycker dina vänner som går på Teknik om lärarna, är dom bra?

Svar: ingen aning! har inte frågat dem men t.ex en av tekink-klasserna har samma mattelärare och vi tycker väl detsamma om henne. Men tror alla lärare är väldigt bra men olika stränga, man vill verkligen ha dem hårda lärarna! men även som kan skoja ibland :)
Filippa Lindau

2013-01-22 @ 19:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback