min söndag

Cedric 60m -guld, Mandisen guld & silver (hon hoppade hem guldet i längd också), Andreas på höjden -guld!
Lunch på viskan - BHC mot Tingsryd
Gick upp tidigt idag för att åka ner mot Ryahallen för friidrotts DM och se när min fina och duktiga vän Amanda sprang 60m. Var för lat för att se häcken.. kollade även Cedric som sprang 60m och kammade hem guldet, kollade även på Andreas som är en av de bästa i Sverige från Ymer när han hoppade höjd, gaaalet hur jäkla högt han hoppar! Trippade bort till Viskan express efteråt för att äta med Alice innan vi gick vidare till ishallen för att se J18 E match mot Tingsryd, förlust med 2-1... men matchen var grymt bra och rolig att se om man jämför med alla andra man sett. Åkte sedan vidare till Onyx för att passa Lovisa medans mamma tränade. Hela dagen har jag tittat på när andra tränat, känner mig ju väldigt hurtig själv efter denna dag (ironi). 

Postat av: Andreas :)

Bra Bild på mig i höjden ! :)

2013-01-13 @ 20:36:19
Postat av: Anonym

Hej , vilken concealer använder du?

Svar: använder inte de :)
Filippa Lindau

2013-01-13 @ 22:16:46
Postat av: Fanny

Kommer du tävla i bara stunt group eller lag också? :)Du är så sjuuuuukt duktig på att stunta!

Svar: Tack vad snäll du är! Ska endast tävla lag, coed!
Filippa Lindau

2013-01-13 @ 22:52:13
URL: http://fannyfelicias.blogg.se
Postat av: Sabine

Åhhh, jag har tränat friidrott i flera år tills jag var tvungen att lägga av förra året. Blir så avundsjuk!!

2013-01-13 @ 22:52:59
URL: http://www.gymaholics.blogg.se
Postat av: Mathilda

Sv: Jag såg att du låg på plats 50 i blogg.se's mobilapp under kategorin topplistor :)

2013-01-14 @ 12:52:05
URL: http://mcarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback