morgonkärlek

Lördag morgon och jag spelar min mysigt lista ur telefonen och läser en bok om kärlek, finns att köpa hem på adlibris för 215kr. Den är så fin och bra, jätteliten och tunn men fylld med massa fina kärlekstexter och små dikter/berättelser ur Michaela Fornis liv (författaren) älskar att läsa sånt. Ska slänga i mig lite frukost och sen beger jag mig mot norrmalm för att möta upp tjejerna innan vi går ner mot ishallen eftersom att grabbarna snart slutar sin träning! 

Postat av: Rebecca

Hej Filippa!

Vi 97or ska ju söka till gymnasiet nu snart... Skulle inte du kunna skriva lite om varje program på Teknis? Alltså inte all tråkig fakta om vilka kurser man läser osv. utan om vad det är för personer som går de olika programmen. Också kanske om vad som händer på skolan, vad det finns för föreningar och sånt typ? Vore kul :D

Kram

Svar: jag kan inte alla programmen och sånt, men asså känner typ till alla på ekonomiprogrammen, IB är ju många som inte är från sverige och verkligen sånna som pluggar, entrepenör är dom med toppbetyg! Teknik är samma som ekonomi typ men nästan bara killar! kan länka mitt inlägg som jag gjort för ett tag sen! :) kram
Filippa Lindau

2013-01-12 @ 17:43:58
Postat av: Madeleine

Skulle du kunna tipsa om snygga sommarjackr förutom jeansjacka och skinnjacka?

2013-01-12 @ 18:31:02
Postat av: Julia

Hej filippa!
Du har inte din Jones and Jones klänning till salu eller?
är ute efter en precis som du har, alltså enärmad fast dem går verkligen inte inte att få tag i..
hör gärna av dig eller säg till ifall du skulle sälja den!

vet du någonstans där man få tag i en sådan? hade verkligen velat ha en tills jag konfimerar mig! kram :D

Svar: Hej, nej jag ska inte sälja den! du kan kika på tradera eller blocket! :) kram
Filippa Lindau

2013-01-13 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback