nyårsmiddag

Två bilder från vår middag. Vi åt små minitoast med skagenröra till förrätt, fläskfile och pommes/crisscuts till varmrätt och glass med maränger och gott till efterätt. Blev mycket dansade innan vi drog vidare ut för att fira in det nya året. Vi höll även ett väldigt roligt och lite spexat nyårstal jag och mina tvä vänner Amanda S och Estelle. En grymt rolig middag med världens mest finaste och underbaraste vänner, älskar varenda en av er! Tror jag ska slänga upp lite mobilbilder också, alltid kul att se? 

Postat av: sofia

ni verkade ha det väldigt trevligt! och ja, fler bilder är alltid kul!

2013-01-02 @ 14:23:38
Postat av: E L L E N

ditt typsnitt är så fint! vad heter det? :)

2013-01-02 @ 16:26:33
URL: http://elllenj.blogg.se
Postat av: Linnea

Du verkar så jäkla go! Jag har drömt om dig och va så lycklig hela drömmen förutom när du blev full (thihi)! En liten fråga, har ni bara korta flyers i ert lag? För jag kommer bli ca 178 och är flyer men är rädd Att jag kommer bli för tung/lång/stor för basarna! Men maddie (stavas?) är ju 180 och världs bäst!

Svar: hej, vi har både korta och långa flyers i vårt lag! så länge man inte är för stor för baserna tror jag inte det är någon fara, tränarna avgör ju när man inte längre kan vara topp!
Filippa Lindau

2013-01-02 @ 21:50:04
Postat av: Anonym

Det är ju jolina rean imorgon , hur stör rea är det ? Jag vill köpa en hunkydory tröja med en stjärna på , det kostar 1200:- ungefär hur mycket kostar den imorgon då?

Svar: halva priset!
Filippa Lindau

2013-01-02 @ 22:24:07
Postat av: Lina

Nu är det ju rea och allt, och jag ska välja mellan en barbour jacka eller en Svea (Smith) , vad tycker du? Svea jackan är mycket billigare en barbouren , för jag har inte hittat rea på barbour jackan . Vet du en sida eller något som har rea på dem?:)

Svar: hej, nej jag vet faktiskt inte om det är rea på barbour men jag skulle inte köpt svea! tror man tröttnar på den mer och det är så många som har den, den är lite uttjatad...
Filippa Lindau

2013-01-03 @ 15:02:13
Postat av: Lovisa

Jätte fin blogg :) kolla gärna min! http://lovisalarss.blogg.se/

2013-01-03 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback