rosa leopard

Gårdagens outfit. Klädd i rosa/orange leoblus från Marlene Birger i onsdags. Matchat tillsammas med paljett bh som glittrade igenom lite. Eftersom många av er undrar hur jag matchar med den.  
 
Har idag fikat tillsammas med Amanda och Elin på viskan, nästan så att jag somnade där. Är galet trött efter tre intensiva cheerträningar. Slutat sent varje kväll och inte somnat försen efter tolv. Ikväll ska jag lägga mig i tid ska ändå upp 6 imorgon, och det jobbigaste som finns är när man inte klarar av att hålla ögonen öppna på lektionerna i skolan så behöver mycket sömn inatt. Imorgon är det fredag, wiho! 

Postat av: Amanda

Vart kommer den snygga klockan ifrån? :)

Svar: ur&penn! regal är märket
Filippa Lindau

2013-01-10 @ 20:07:39
Postat av: Emelie

Åh, vart köpte du blusen? Och när? Superfin verkligen

Svar: jolina förra sommaren! tack :)
Filippa Lindau

2013-01-10 @ 20:10:17
Postat av: Bryan

Jättefin outfit och så men jag undrar lite om du har tips på en liknande outfit som passar för killar? Tänkte om du och jag kunde matcha någon dag i skolan, det vore super duper skoj!

Svar: hahha asså bryan!!!
Filippa Lindau

2013-01-10 @ 20:10:28
Postat av: Joanna-Livet med Asperger+reumatism

snyggt!

2013-01-10 @ 20:28:57
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: leonie

svar--- Haha aha! jaja sak samma ;) Pussar!! <3

2013-01-11 @ 23:46:08
URL: http://leonieandersson.blogg.se
Postat av: johanna

var har du köpt den tröjan?

Svar: jolina!
Filippa Lindau

2013-01-25 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback