alltid runt handleden

Något som alltid hänger runt min högra handled är mitt silvriga armband från Thomas Sabo. Fick det påsken 2011 om jag minns rätt. Innan tog jag alltid av det då jag tränade på veckorna men nu under sommaren sitter det på dygnet runt. Även när jag duschar. På vänstra handleden sitter min guldfärgade klocka men den blev lite vattenskadad när vi hade poolparty nu under helgen, tur att jag snart ska beställa mig en riktig Michael Kors.
 

Postat av: Ebba

Åhh vilket fint! Kommer du ihåg vart det är köpt? :)

Svar: ideguld i borås
Filippa Lindau

2013-07-01 @ 21:23:21
Postat av: Anonym

vad kostade det?

Svar: 200-300kr tror jag :)
Filippa Lindau

2013-07-02 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback