basic idag

t-shirt /h&m - skärp /liebeskind - jeansshorts /hollister USA - rayban /glasögonmäster
Jobbade som vanligt.. var på eskils idag 7.00-16.00. Tog en islatte på viskan efteråt med Johanna, Fanny och Leonie. Vi satt där ett tag och pratade massa, så mys och sååå gött att kunna vara ute utan att frysa nu som förra veckan. Lea sticker till palma imon och Fanny till californien på torsdag, Johanna åker inte till mallis riktigt ännu. Andra vänner som är utomlands befinner sig på aiya napa, grekland och neråt i Europa nånstans. Själv knegar jag på för att inte leva livet som pank i höst. 

Postat av: Amanda

Nu har jag skickat ett mail till dig med inloggningsuppgifterna! :)

2013-07-08 @ 21:12:31
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur har du fått så många läsare?

Svar: vet inte riktigt men försöker göra min grej så att folk stannar :D
Filippa Lindau

2013-07-08 @ 21:18:31
Postat av: Matilda! ;))

Snygg du är va! Pusspuss

2013-07-08 @ 21:27:11
Postat av: Anonym

Vad ska du göra med alla pengar du tjänar? Handla något speciellt eller bara låta dem gå åt till onödigt tjaffs såsom mat, godis, sprit osv..

Svar: köpa nike air max, en klocka, en jacka, prime, ja jag har en lång lista haha!
Filippa Lindau

2013-07-09 @ 00:10:14
Postat av: Anonym

var det längesen du köpte den t-shirten? Pris? :)

Svar: några veckor sen, 70kr på nätet
Filippa Lindau

2013-07-12 @ 21:29:43
Postat av: Anonym

Du passar så bra i den stilen!!

2013-07-13 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback