födelsedagsbrunch

Idag bjöd jag och min bästa vän Elin på brunch till våra tjejer. Vi hade det som en födelsedagsbrunch eftersom att vi båda två fyllde sjutton i början av månaden. Blev riktigt gott och mysigt, tänkte slänga upp lite bilder på allt vi åt. Vi bakade massor på kvällen innan och stressade hela morgonen för att hinna med allt. Som "tur" var så satte sig tjejerna på fel buss ut till mig så vi fick några extra minuter på oss att fixa allting. Ska visa mina fina presenter jag fick imorgon också. Och ni kanske ser att alla är klädda i vitt nästan, vi hade lite white-outfit tema. 

Postat av: Anais wilson

mysigt!

2013-07-29 @ 22:58:36
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Anonym

Gud vad ni alla är fina! Det ser väldigt mysigt ut :)

2013-07-30 @ 12:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback