fredag och ledig

Det är fredag och jag är fri från jobb!! Inte helt men nästan. Mina fyra veckor på ålderdomshemmet är över och det firades med jordgubbstårta och fick blommor av dem på jobbet, fick även ett sms från min arbetsledare på eskils att vi får ledigt denna helgen. Sjuuukt gött! Har precis ätit lite mackor och frukt, ska ner till stan strax och senare ikväll ska jag träffa vännerna, de fyra som är hemma. Alla andra är utomlands! Vi hörs, puss

Postat av: Hej

Konstig fråga hahah, men vad har du för smör och ost?

Svar: haha bregott med havssalt, ost vet jag inte, billinge eller väst nåt tror jag
Filippa Lindau

2013-07-12 @ 19:06:38
Postat av: amanda persson

ååh, så himla gott :D

2013-07-15 @ 10:55:02
URL: http://amandaperssons.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback