last week outfit

blus faith - shorts zara - ray ban usa
Fick tillbaka kameran av min bror igår och glömde helt bort att jag inte la upp denna outfit från förra vecka. Det är från i fredags. Aldrig använt denna blus innan, prislappen drog jag bort precis, men det har blivit en favorit redan. Den är så skön och söt upptill. Har en likadan i rosa/korall färg. Båda köpta förra året inne på faith. 

Postat av: Anonym

Hur många jobb har du haft denna sommaren? Känns som du har massa olika haha :) hur mycket kommer du få i lön sammanlagt typ? Vet inte om du får/vill skriva ut det, men det skadar ju inte att fråga iallafall!

Svar: två, men har varvat lite i början med jobben. Jobbade 4 veckor på ett ålderdomshem som är kommunjobb 61kr/h och jag jobbade inte alla timmar då jag jobbade på mitt andra ställe då... sen jobbar jag helger och vissa veckodagar då de behöver folk på eskils tryckeri. Vet inte exakt lön..
Filippa Lindau

2013-07-24 @ 19:28:29
Postat av: nicolinda.blogg.se

Outfiten är perfektion! Vilken bra kombination. Du är hur snygg som helst :) Love love love.

2013-07-29 @ 20:09:49
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback