lördag 13 Juli

Har spenderat min ensamma lördag ute på balkongen med Henke Lundqvist. Lyssnat på hans sommarprat på P1, det är 1,3h långt och jag har sprungit in o ut, pausat osv och har ännu inte lyssnat klart. Ska slå på Leo Razzak och Filip Hammar sen. Hörde förövrigt Leo föreläsa i början av ettan på Åhaga, såå bra!! Men jaa, idag har jag verkligen tagit det lugnt. Rätt gött och inte känna att man måste hitta på något. För det går inte dessa dagar då mina friends är utomlands/jobbar/inte i Borås. Vill ni också lyssna på Henke så gör det här.

Postat av: Camilla Nordstedt

Oh måste bara fråga, Precis skaffat en MacBook Air. Förstår inte. Kan man inte kopigera och tex klistra in bilder i en mapp? :P Eller ja, höger klicka överhuvudtaget hehe :)
Hoppas allt är bra med dig idag kram

Svar: jag asså du kopierar genom cmd och c istället för ctrl som på PC, högerklicka gör du med två fingerar eller ctrl och klick! du får ändra själv i inställningar osv!
Filippa Lindau

2013-07-21 @ 23:03:02
URL: http://misscanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback