tjolahopp

Lite bildtorka... så bjussar på en gammal bild som jag dock inte lagt upp tror jag? Idag har jag legat i sängen sen 12 och tittat på PLL. Inte ok egentligen när vädret är såpass bra men kan inte slita mig ifrån den serien nu, så spännande. Är i mitten av säsong 2. Ska ta mig ett ryck och gå ut och sätta mig lite snart. Inte ens ätit något förutom lite kladdkaka imorse. Men är det lov så är det.

Postat av: Jasmine

Ha inte så höga förväntningar på PLL vid säsong 4. Nu är ju du på säsong 2 där det är super spännande o.s.v. Men på säsong 4 händer det absolut inget! PLL blir bara sämre och sämre.

2013-07-17 @ 18:26:50
Postat av: anna

snygg blogg:)

2013-07-19 @ 11:19:56
URL: http://annapersson.kmagazine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback