önskelista

birthday wanties
Har fått flera kommentarer om jag kan visa er saker man kan önska sig när man fyller år och vad jag önskar mig. Jag har inte något speciellt jag önskar mig pang bom, vill gärna ha pengar så jag kan beställa saker jag vill köpa. Mina kommande köp blir nike air max skorna i leopard, sen en ny klocka. Vill gärna ha t-shirten på bild från Maison Scott, ett par nya jeans från Tiger of Sweden. En cykel för att kunna glida ner för backarna till skolan och sen funderar jag på ett enkelt stilrent armband från MK. Fyller alltså 17år redan nu på tisdag den 16 juli.

Postat av: Anonym

Hej! Vart kan man beställa nike air Max i leopard??? Letat i evigheter så är jättetacksam för svar :)

2013-07-13 @ 16:49:27
Postat av: Sara

Fick du inte en fin dyr klocka av din mamma ganska nyss?:)

Svar: jag fick en sålänge men den va inte äkta!
Filippa Lindau

2013-07-13 @ 23:18:32
Postat av: susan

Filippa!!!
air max i leo? vart finns det?
kram på daj!:D

2013-07-14 @ 00:23:31
Postat av: Anonym

Vart kan man beställa skorna någonstans? Har letat efter de hur länge som helst men har verkligen inte hittat de.

Tacksam för svar!

2013-07-14 @ 17:45:43
Postat av: Tina

Vet du vart man kan hitta tomas sabo armband och sånt?

Svar: ideguld i borås!
Filippa Lindau

2013-07-14 @ 22:52:01
Postat av: Helena

Vart kan man köpa air maxen nu?! Jag har själv sånna och köpte mina i oktober förra året men säljs dom fortfarande någonstans? Min syster vill ha dem oxå nämligen :)

2013-07-24 @ 12:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback