söndagens outfit

blus /topshop england - shorts /american&eagle USA - converse 
Glömmer helt bort dagarna nu på lovet. Går upp tidigt för att jobba, träffar vänner på eftermiddagarna, sover och njuter av lovet. Tar dagen som den kommer, har inga stora planer för resten av sommaren. Vill ta en sista minuten med mina bästa Elin och Amanda men får se hur det blir med det eftersom att jag jobbar ALLA helger, både lör-sön. Jobbade imorse och tog sedan en fika med Elin, eller vi sörplade i oss varsin islatte och isvatten i värmen. Sjukt gött att det börjar bli varmt nu, hoppas på att kunna få lite färg nästa vecka när jag är ledig på veckorna, gör sista veckan feriejobb denna kommande vecka. Dock ska jag jobba på eskils imon för de behövde lite extra personal. Hööörs, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback