lelle sjutton år

Åhh 26 minuter försent får mina fina vän Leonie ett stort grattis här på bloggen. Har haft fullt upp hela dagen, bland annat en födelselunch för vår goa Lea som fyllde 17 "igår" fredag alltså. Sen har jag spenderat kvällen med mina vänner och hoppades på att Lelle skulle titta förbi men icke de.. firande med sin släkt! Hur som ska detta bli ett grattis-inlägg som med alla andra där ni får veta lite om mina vänner och Leonie är en väldigt pratglad tjej som nästan aldrig säger nej till att hitta på något, väääldigt orolig över mycket eller vad man skall säga, överanalyserar och lägger ner mycket tid och fokus på att va nervös över önödiga saker hehe, Leonie du förstår mig rätt och vad jag menar♥ Men som sagt, en glad tjej som gillar att provocera mig, liten bråkstake ibland och jäääkligt grym på brännboll haha (tennistjej) OCH många smeknamn märkte jag nu.. Lea, Lelle, Pelle, Leo... tusen pussar&kramar till dig min vän, om nån vecka ska vi fira dig ordentliget. Love u honey!

Postat av: matilda

Fina bilder :)

2013-06-15 @ 11:14:57
URL: http://matildiz.se
Postat av: leonie

hahaha älsklingen!!! så söt är du! haha är så glad att vi kom i samma klass i gymnasiet och blivit så bra kompisar, bäst är du!

Puss, love you!

2013-06-15 @ 13:56:01
Postat av: Anonym

hur lång är du? :)

Svar: 157 :)
Filippa Lindau

2013-06-15 @ 15:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback