4 senaste via mobilen

Igår tog regnet över Borås, åska, blixtrar och dunder. Det vräkte ner med regn under eftermiddagen. Lite kyligt senare mot kvällen. Jag åkte med Alice för att se Elfsborg spela mot Gefle på Borås Arena, tråkigt nog slutade matchen 0-0. 
Har idag storhandlat med min bror och några vänner inför morgondagen då det är midsommar. Vi ska fira med massa mat, vi handlade så mycket potatis och jordgubbar framförallt haha. Sen tog vi och åt lunch nere i stan på Thai Silk och det var så gott!! Han även med att jobba imorse 9-11.30, vi fick sluta tidigt för att det är midsommartider. Ikväll ska jag till Öberg och träffa tjejerna, ner till ica och köpa lite blommor till våra kransar. Kommer ta massa bilder imorgon så uppdaterar jag på lördag.
 
Finns på instagram under morgondagen @filippall

Postat av: Emma

hej, jo på din bloppis så finns d en "läs mer" knapp på varje klädesplagg, men på de 3 senaste plaggen hittar jag ingen sådan knapp, är de ändå till salu? för vore bra att se stl, pris osv :)

Svar: klicka på rubriken, asså plaggets namn över bilden!! :)
Filippa Lindau

2013-06-21 @ 15:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback