bästisar

Jag och mina två fina bästa tjejer Elin och Amanda från midsommar. Vissa bilder blev så konstiga med ljuset tyvärr. Kärlek till er mina pinglor. Och som jag nämde så hade jag en sååå bra midsommar. Egengjorda kransar och goa vänner med massa skratt och fest. Såå bra!
 

Postat av: Anonym

Hej! Jag har haft min tandställning i 5 dagar nu och verkligen inte märkt NÅGON skillnad alls, e det konstigt? Hur var det för dig? Är verkligen jätte orolig nu... Kram

Svar: Hej, det tar tid! Det tar inte 1v för att tänderna ska röra sig! Jag såg skillnad efter 1-2 månader.... haft min 7 månader och nu är det stooor skillnad! så låt de gå 1-3 månader, har du stort "fel" tar det längre tid, jag hade två tre sena
Filippa Lindau

2013-06-23 @ 17:54:36
Postat av: Sara Whitmore

Så sjukt fin bild på er tre! :D

2013-06-23 @ 23:17:00
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Superbra blogg!! Vet du om man kunde köpa fejk ray ban Kreta? Fast ändå med rayban märket) ? :)

Svar: ingen aning.. kollade inte så noga efter sånt eftersom att jag har riktiga! men de går säkert :)
Filippa Lindau

2013-06-23 @ 23:35:48
Postat av: Julia

Hej Filippa! Din blogg är den bästa som finns! Du är så söt med finaste stilen och så grymt snygg!

2013-06-23 @ 23:46:45
Postat av: Jaqueline

Det blev ju fint ljus på den här bilden i alla fall, så himla fina!:)

2013-06-24 @ 09:46:27
Postat av: Jaqueline

Blev inte konstigt ljus på den här i alla fall, så himla fina!:)

2013-06-24 @ 09:47:04
URL: http://openworldphoto.blogg.se
Postat av: Anonym

hej, tror du att de kommer vara mordet med primeboots nästa vinter? jag funderar på att köpa ett par men vilken modell och färg tycker du? :)

Svar: jaa! vanliga mellanhöga i svart!
Filippa Lindau

2013-06-24 @ 11:11:01
Postat av: Therese

Härlig blogg med härliga bilder! :)

2013-06-24 @ 18:50:28
URL: http://dancinginmyhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback