bloppis uppdaterad

Har stått och rensat lite i garderoben och tagit ut sånt som jag inte använder längre eller som inte kommit till användning. Många frågar varför jag säljer vissa plagg och det är för att jag inte använder dem och känner att andra kan få bättre nytta av dem. Så NU är det massa nytt på bloppisen, in o kika. Bland annat mina favvis jeansshorts som många frågat om säljer jag nu (se bild här) Allt som finns på bloppisen nu finns kvar, rensar och tar bort så fort något blir sålt. Maila mig på [email protected] om du vill köpa något. 
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOPPISEN
 

Postat av: matilda

Nice :)

2013-06-13 @ 18:40:38
URL: http://matildiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback