Fannys birthday

Och hur snygg är inte min fina sjuttonåriga Fanny!? Idag är det din dag vännen. Jag och Fanny känner varandra genom skolan och var bekanta vänner innan, är så glad över att denna tjej bytte till vår klass i höstas. Vi har det så kul tillsammans och Fanny är en av de mest snällaste, omtänksammaste och oskyldigaste tjejerna. Alltid så glad och är aldrig elak eller på dåligt humör, hon kan inte bli arg! Alltså riktigt arg arg med den där elaka irriterade tonen haha, det döljer sig alltid ett litet leende bakom läpparna vare sig hon vill eller inte. Det brukar jag säga, att jag aldrig sett Fanny arg. Utseendede mässigt så dregglar jag ju av bilden ovan bara. Tusen GRATTIS-kramar och pussar till dig min fina, på fredag ska vi fira dig ordentligt ♥love u, och för er som inte vet så har Fanny också en blogg -se här.
 

Postat av: Amanda

Hej Filippa jag har en liten fråga till dig.
Jag åker bort vecka 28-30 (9:e juli - 28:e juli) och undrar om du är intresserad av att gästblogga på min blogg under den perioden?
Jag har ingen aning om du läser min blogg eller så, men det skulle verkligen vara riktigt roligt eftersom jag tycker du är en superbra bloggare och en stor inspiration!

Svar: Hej, åh gud vad roligt! Det gör jag jättegärna, jo jag brukar kolla in din blogg då och då och du har ju en jättemysig och fin blogg! Maila gärna mig så kan vi prata mer - [email protected] :) kram
Filippa Lindau

2013-06-26 @ 22:05:12
URL: http://amandafoton.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men åh tack världens bästa och finaste Lippan, så underbar är du!! På fredag firar vi rejält, love u too. PUSS <3

2013-06-26 @ 22:06:40
URL: http://fannypersson.se
Postat av: Theater.blogg.se

Kolla gärna in min blogg:)

2013-06-27 @ 08:46:26
URL: http://Theater.blogg.se
Postat av: Matilda

FIn bild :)

2013-06-27 @ 12:19:00
URL: http://matildiz.se
Postat av: Clara

Vad tycker du om louis vuitton väskor och framför allt neverfull modellen? Skulle du kunna tänka dig att ha en och att det är värt att köpa? Bästa bloggen och stilen har du! Kramar

Svar: tycker den är rätt fin men gillar mest enkla svarta väskor! tacktack, kram :)
Filippa Lindau

2013-06-27 @ 23:12:49
Postat av: Kaffehörnan

Grattis till henne

2013-06-28 @ 12:51:17
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

Hej Filippa, måste verkligen fråga en sak. Du har en superfin klänning från H&M från "The garden collection" det är massor med olika färger på den och den är jättefin, vet du vilken jag menar?
Hoppas det, för tänkte fråga om du vet vart man kan köpa den eller om du säljer din? Kram

Svar: jag säljer inte min men sök på ebay tradera och blocket :) har två vänner som köpte sina där innan midsommar
Filippa Lindau

2013-06-28 @ 14:40:54
Postat av: Felicia

Hej! Jahaja till Kreta almirida bay snart! Hörde att det är 500 m till stranden..... Är dem stor? Skräpig? Hur stor? Är det mycket folk fin sand? Är det förfallet?tackför svar

Svar: den är fin!! älskar den :D ska göra ett kreta inlägg för var någon mer som undrade :)
Filippa Lindau

2013-06-28 @ 23:59:08
Postat av: mona

Hej filippa, måste bara fråga! Vilken storlek har du på dina primeboots? och vad är måtten på sulan? Kram

Svar: jag har 36, vet inte... men de är ju normal 36 storlek :) kram
Filippa Lindau

2013-06-29 @ 15:39:45
Postat av: Matilda

Hej! Kan inte du lägga upp receptet på hallon-persikopajen, som du la upp på instagram, här på bloggen? Tyckte den såg jäättegod ut!! :)

Svar: jo ska försöka ta receptet från jobbet :)
Filippa Lindau

2013-06-29 @ 17:11:51
Postat av: Lovisa

Hej! Du var ju i USA med cheerleadern och shoppade massor men köpte du ett par Ray Ban då? Och jag ska kanske köpa ett par Ray Ban och undrar om du kunde göra ett inlägg med dom isf. Har sätt dig på bilder på insta och du har ett par gudiga pilotglasögon och ett par röda pilotglasögon som du vann ju men har sätt att du har ett par svarta typ! Skulle varit snällt om du kunde gör ett inlägg :P

Svar: japp jag köpte ett par clubmaster! ska göra ett inlägg imorgon :)
Filippa Lindau

2013-06-29 @ 18:05:19
Postat av: Ida

Hej! Vet du vart hon på bilden köpt sina shorts? assnygga!!

Svar: i stockholm nån stans..! :)
Filippa Lindau

2013-06-30 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback