jobba jobba jobba

Blir lite trögt med blogginläggen nu när jag jobbar morgon till eftermiddag på veckorna. Idag gjorde jag min första dag på äldreboendet, yrade runt 25 min innan jag kom rätt och då visade sig att jag var först från början med de stod fel på mina papper. Lökade ju sönder. Idag gjorde vi två utflykter, en till Vänga Kvarn och en till Hofsnäs, vi åt hembakta bullar och spanade in lite kossor. Nog om idag. Svimmade igår morse på utbildningen på Eskils, helt sådär bara. Överlevde och var kvar på jobbet där sen till 16. Imorgon jobbar jag först 2h på äldreboendet och sen några timmars utbildning på eskils. Och för er som undrar vad jag gör på boendet så är jag på en träffpunkt vilket betyder "fritidsgård" för de äldre. På eskils "syr" vi stora sömmar och så, svårt att förklara vad vi gör. Menmen, seg uppdatering nu när jag jobbar. Vi hörs, PUSS!
 
 

Postat av: Anonym

kan inte du börja göra med kollage på polyvore. när du sätter ihop olika outfits som många bloggar gör. det är alltid kul att kolla på.

2013-06-19 @ 09:02:19
Postat av: Paulina

Vad har du för lön, eller timlön?
Så fin är du btw, älskar bloggen!

Svar: vet inte på helgjobbet men har ju kommunlön 61kr/tim! tack snälla :)
Filippa Lindau

2013-06-19 @ 16:17:45
Postat av: sanna hyvärinen

förresten, såg nu att du är duktig på design också, men om jag vill ha hjälp med småsaker som tex fixa tidigare inlägg och ett grått tunt tunt streck under överskriften och kanske ändra stilen på bokstäverna i inläggen? hur mkt skulle det kosta då? har precis fått en design är överlag nöjd, men några små saker jag vill ändra som inte hon kunde

Svar: du kan läsa på designadinblogg.se! :)
Filippa Lindau

2013-06-20 @ 12:02:00
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback