rosa hunkydory säljes

500kr storlek XS - passar en S
Säljer nu min rosa hunkydory tröja, har inte använt den mer än 2-3 gånger. Inte fått användning av den, väldigt fin är den ju. Har inte min kamera hemma så kunde inte ta en helbild, men jag tror de flesta vet hur denna ser ut? om inte så kan ni kolla HÄÄÄR! Jag köpte denna för fullpris och inte på rea men säljer den för halva priset ungefär så vill ha 500kr, är du intresserade så MAILA: [email protected] 

SÅÅÅÅÅLD!!
 

Postat av: Madeleine

skulle man kunna få se bilden på dig?

2013-06-21 @ 18:41:53
Postat av: wilma larsson

snälla jag har letat efter den sjukt länge jag skulle kunna döda för den! snälla filippa! jag köper den!

2013-06-23 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback