bästa vänner

Sov hemma hos Amanda igår natt med Elin. Vi kom hem och gjorde sååå god sallad med kyckling, eller ja det var Amanda och Elin som stod för matlagningen medans jag kollade på. Var så sjukt gott, ni är så duktiga mina vänner. Vi kollade halv åtta hos mig och sen inväntade vi top model finalen. Tycker själv att rätt tjej vann, ska inte avslöja vem ifall att någon inte kollat än men jag tycker det var rätt och hejjat på den tjejen sen några avsnitt tillbaka. Började tidigt imorse med en svenska redovisning, sen skulle vi på rättegång med klassen men den var inställd och sen var den andra framflyttade så vi hade "rast" från 8.30-11.00. Sitter just nu på sista lektionen för dagen, är sååå trött men laddar upp inför träningen ikväll. Dags att börja slipa på programet och ramsa inför USA och VM. 

Postat av: Maja

Du har ju länge nu sagt att ni ska till USA och VM med cheerleadingen men när jag var på DM i helgen träffade jag en från Malmö som sa att det inte kunde vara sant, att det isåfall var du och Marcus som skulle tävla i er partnerstunt (eller vad det heter..) men det är väl med hela "teamet" så att säga eller är jag helt ute och cyklar kanske? haha
krångligt kanske, men ni var vilket fall hur duktiga som helst, rös båda gångerna du var ute på mattan!

Svar: ja det är hela mitt lag - coed blue som skall tävla i USA som landslag för vi vann SM förra året och sen som klubblag (MFC) inte jag och marcus! :) tack vad roligt att höra! :D
Filippa Lindau

2013-03-26 @ 17:32:28
Postat av: Elise

Mysigt

2013-03-26 @ 22:29:58
URL: http://sandblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback