bilder från cheer dm

sista bilden är min favoritbild när jag gör min segergest med armen när vår rewind-pyrre står - LYCKA!!
Några bilder från DM i helgen, vill passa på att tacka alla er läsare för era grattis och värmande ord. Blir så glad av era kommentarer. Ska försöka göra ett önskeinlägg, tips på hur jag tränar och stretchar. Ska även försöka hitta en bra förebild på hur min scorp såg ut i jämförelse med på tävlingen i helgen, stooor förbättrning. 

Postat av: Klara

Åh vad ni var bra Filippa! Kram

Svar: Tack! :D kram
Filippa Lindau

2013-03-28 @ 23:34:00
Postat av: Anais wilson

Bra jobbat!

2013-03-29 @ 02:41:14
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Joy

Du är sjuuuukt duktig!!:)<3

2013-03-29 @ 17:41:39
Postat av: Anonym

Har du ett hjärta på benet?

Svar: haha det är redigeringen... det är hjärtbokeh upptill på bilderna så hamnade ett på benet :)
Filippa Lindau

2013-03-29 @ 21:33:09
Postat av: Anonym

jag har hört att du väger 42 kg. e det sant för du e ju vältränad?

Svar: haha ja jag väger 42kg :) bryr mig inte om min vikt, den är normal för min kropp
Filippa Lindau

2013-03-31 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback