min fredag

Två bilder från fotograferingen uppe på miinto.se kontor, fick fota med en så snygg Michael Kors väska. Det var verkligen jätteroligt att göra ett sånt här stort samarbete. Bad sedan mamma gasa på hemåt mot Borås då alla vänner väntade för årets första Teknis Phäst och jäklar vad kul vi hade det, vi dansade hela kvällen och mådde allmänt bra. Massa kärlek till mina fina vänner♥

Postat av: Anaïs Wilson

Låter suuuper!

2013-03-09 @ 11:41:02
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Solin

Åh vad roligt med photoshoot, vill också!♥

2013-03-09 @ 12:12:09
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: zailla

ditt hår zer zuper fräzht ut!

2013-03-09 @ 14:59:50
Postat av: Diman Dilir

Var det kul? och sa dom till dig hur du skulle stå och så?
Blev nämligen också erbjuden att stå modell men hatar att stå framför kameran så är lite osäker haha :)

Svar: ja jätteroligt, jag är ju van att "posa" framför kameran själv så jag ställde mig och dom tyckte jag var jättebra, enda var typ "stå åt andra hållet en gång" och så :) kram
Filippa Lindau

2013-03-09 @ 16:48:20
URL: http://psremembermee.blogspot.se
Postat av: Catte

Kan du lägga upp några tips på avslutningsklänningar? Tack i förväg.

2013-03-09 @ 21:44:42
Postat av: Majsan

Åh jeansen är superfina, vart är dom ifrån?
Jag har letat länge efter just den blåa nyansen.

Svar: de är fornarina! :)
Filippa Lindau

2013-03-10 @ 12:44:26
Postat av: Fanny

Hej! Vart är den skinjackan du har på dig ifrån?

Svar: det är min barbourjacka! :)
Filippa Lindau

2013-03-10 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback