tips för håret

Många vill att jag visar tips på hårprodukter och hur jag vårdar mitt hår. Kan även passa på att tacka stort för alla komplimanger ni ger mig för mitt hår, blir såååå glad. Men jag är väldigt petig med mitt hår, mina vänner förstår nog vad jag talar om. INGEN får pilla i mitt hår, det går bra under huvudet på den "långa" delen men håret som är runt huvudet får ingen peta i. Det är nog det äckligaste och jobbigaste jag vet. Det känns som att allas fingrar kletar av sitt smuts och gör det ännu mer fett haha. Jag duschar det varannan dag (oftas 3 mornar och sen 1 gång på helgen) plattar varje gång och fönar det. Använder olja innan jag fönar och plattar så det blir lent och skyddar mot värmen. Sen innan träning och när det börjar bli fett så har jag börjat använda torrshampoo, även om jag bara ska till affären eller träna så kan jag inte gå med fett hår. För jag tycker det är lite småäckligt när man ser andra med fett år så det är nog anledningen till varför. Nu blir det mycket men hur som ett TIPS till er är detta torrshampoo från batiste, finns på kicks. Vet inte priset men säkert runt 100-lappen. Det blir vitt i håret sen masserar man/ruffsar in det så att håret blir helt matt och lent. Som nytvättat. Skulle dock inte kunna göra detta två dagar istället för att tvätta håret, men perfekt innan träning!
 

Postat av: Beundrare

Hej vill börja med att säga att du har världens bästa blogg läser den varje dag!

Men jag har nu testat denna produkten och den funkar jättebra:)

kram ifrån ditt största fan !!! ser jag dig på stan kommer jag fram och tar kort!!:)<3

2013-03-22 @ 10:34:49
Postat av: Sanna

Det är så bra! :)

2013-03-22 @ 17:03:09
URL: http://sannaamalm.blogg.se
Postat av: miccan

så garanterar du att det funkar? för jag har redan lagt för mycket pengar på skitprodukter! snälla svara:)

Svar: ja för mig funkar det iallafall jättebra! :)
Filippa Lindau

2013-03-22 @ 20:23:42
Postat av: Thees

Vad är det för olja du använder i håret? Skulle vara toppen med lite tips! Har testat så himla många olika men ännu ej hittat någon favorit... Ska absolut testa torrschampot! Tack för tipsen fina du! :)

Svar: jag har från argan secret :)
Filippa Lindau

2013-03-24 @ 09:31:54
Postat av: Ella

Det torrschampot är verkligen grymt bra!! :D Håller med dig :)

2013-03-24 @ 15:32:59
URL: http://ellalucia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback