bäckängs bal




Både Mia och Anna var sååå fina i sina klänningar. Sen är det några bekanta på bilderna ovan också, några gick på samma skola som mig. Alla var så fina och man blir så inspirerad av många. Favoriten var helt klart den första som Cornelia bär, så unik mot alla andra. Som hämtat ur gossip girl, klänningen, håret, väskan, allt var perfekt! Längtar till att få se alla snygga teknissor och teknister imorgon. Kom dit och kika, 17.30/18.00 kommer nog de första anlända till Grand. 

Postat av: Anonym

Åh så fina!! Förresten klarade du matten?:D

Svar: jaa jag klarade den!
Filippa Lindau

2013-05-29 @ 21:13:05
Postat av: Karolina

åh där är ju felicia! Fotade henne innan idag haha :)

2013-05-29 @ 21:39:14
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp fler bilder? Älskar att se alla klänningar och frisyrer :)

Svar: det kommer mer! :)
Filippa Lindau

2013-05-30 @ 08:25:21
Postat av: Emma

åhh bal!!

2013-05-30 @ 09:27:08
URL: http://www.emmamarias.webblogg.se
Postat av: Emilia

Jättefina bilder! Har du några fler från bäckäng? Lite nyfiken om du fick med min syster på bild :)

Svar: vad hade hon på sig? :)
Filippa Lindau

2013-05-31 @ 19:51:30
Postat av: Emilia

Hon hade på sig en röd lång klänning. Du kan skicka till min mail om det blir lättare

Svar: tyvärr.. de enda med röd klänning är de på bilderna i detta inlägg :(
Filippa Lindau

2013-05-31 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback