body splash

Mina bodysplash som jag köpte i USA. Känns som jag lagt upp detta innan? men blogg.se krånglar så kan inte se mitt arkiv. Köpte två bodysplash för ca 30-40kr styck och en bodylotion. Luktar sååå gott. Mina favvodofter är helt klart vanilj och cocos på allt över lag. 

Postat av: Karolina

åh har en parfym med coconut passion, så god! och söt haha!

2013-05-13 @ 21:50:37
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: josse

Jag säljer TVÅ par RAY BAN WAYFARER, olika färger, helt nya med alla tags kvar.. RB 2140, Kenzas favoritmodell :) (OBS BARA DE SVARTA KVAR :))

Snabb affär, säljes till ett kanonpris då jag behöver få in lite pengar.. Så FÖRST TILL KVARN!

Skynda att fynda sommarens hetaste accessoar! Kolla bilder på min blogg och maila mig [email protected] vid intresse..

2013-05-13 @ 22:12:41
URL: http://bloppisjosse.blogg.se
Postat av: Rebecka

Hej! Vill bara först säga att du var såååå duktig på SM! Verkligen! Sen undrar jag lite vad du tyckte om Passion från Malmö och Wildcats från Gco? Och vem av topparna ”gillar du mest” eller ”imponerade mest” på dig på tvälingen i de båda lagen? Kanske lite konstig fråga men skulle väldigt gärna vilja ha svar!! :)

Svar: Hej, tack så jättemycket!! Jag älskar wildcats, deras program är så speciellt och "wow", passion är jag imponerade av, att de tagit klivet upp till level 6 och blivit såå bra under detta år! Jag vet inte vilka topparna är riktigt i passion så kan inte säga något om dem tyvärr, i GCO är jag mest imponerad av min vän Matilda, så duktig i alla moment hon gör! Alla andra toppar också! Jag tycker passion utvecklats sen DM när jag såg dem på SM och ska bli kul att se dem nästa år, wildcats var i mina ögon guld värda, tycker dom borde vunnit! :)
Filippa Lindau

2013-05-13 @ 23:17:07
Postat av: Fia

jag har också köpt massa bodysplash! De luktar så sjukt gott, håller bra och lätta att ta med överallt. Men en av mina favoriter av Victoria Secret är nog ändå Pure Seduction!

2013-05-14 @ 00:03:43
URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Okej, gud va kul att du svarade! Jag skule bara tycka det var kul om det var nån av topparna i Passion du tycker lyste lite extra, men du är asbra! Jag går i Stingrays :)

2013-05-14 @ 13:55:12
Postat av: matilda

Nice :)

2013-05-14 @ 16:07:45
URL: http://matildiz.se
Postat av: Diman Dilir

älskar vs dofter!

2013-05-14 @ 22:17:58
URL: http://dimans.myshowroom.se
Postat av: tilda

Hej, hur många ml det är? 250ml?

Svar: tror det, den största!
Filippa Lindau

2013-05-15 @ 14:18:11
Postat av: lisaa

åhh älskar VS! kostade dem bara 40 kr?

2013-05-15 @ 17:49:58
Postat av: Felicia

Hej! Skulle du kunna skriva ner de fem body mist's som du tycker luktar godast, skulle behöva lite insperation :)

Svar: cocos, vanilj, such a flirt! dom tre!
Filippa Lindau

2013-05-24 @ 22:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback