där palmerna bor i borås

Lite dåligt med rolig uppdatering, så får bli en mobilbild från idag. Äntligen börjar somaren närma sig, termometern visar över 15 grader resten av veckan, solsken över Borås och palmerna har tagit plats på sandwallsplats nere i stan såg jag idag. Gillar faktiskt vår stad på sommaren, alla sitter i trappan och njtuer i solen, viskan är fullproppat och snart drar faktiskt sommartorsdagskvällarna igång. Hoppas på ett sommarjobbsbesked snart, bli klar med alla stora inlämningar i skolan, klara av de sista proven och framförallt nationella i matte som är på tisdag. Imorgon har vi vandring med alla ettor sen ska jag hem och plugga matte hos Millie. Det jag ville komma fram till var att outfitbilder kommer, det är bara så sjukt stressigt att få tid för att ta bilder men ska försöka komma ihåg att fota outfits ute varje dag, påminn mig med kommentarer om ni märker att det blir snålt med outfitbilder. PUSS&KRAM 

Postat av: Anonym

Hej, har en fråga om kortagen! Asså är det bara 1:orna som har det eller är det 1:OR och 3:OR för det var nämligen en som sa till mig att det bara är 3:orna men sen tänkte jag att det stod på din blogg att du skulle vart med och du går ju i 1:an...? Så kan du snälla svara, haha lite konstig fråga men har gått runt och tänkt på detta ett tag nu! Kram finaste Filippa!! :)

Svar: Hej, ALLA på skolan är med! Varje klass har ett bidrag, ekonomer, teknikare, b&f, IB, ALLA ställer upp med ett bidrag i varje årskurs :) kram
Filippa Lindau

2013-05-15 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback