dagens outfit!

Ray Ban clubmaster /USA - blus /brother&sisters - klocka /ur&penn - armband /childhood&faith - jeans / gina - TOMS / London
Den lilla saken man skall fästa under kameran för att kunna ha den på stativet är kvar hos Millie sen innan USA, ska få den imorgon. Därför jag inte fotat riktiga outfitbilder.. idag var det vårigt och varmt ute. Satt på viskan efter skolan med några utav tjejerna. Var även uppe på familjen sandwall och fixade brynen, är för kass och lat på att försöka mig på sånt själv, tar bara lite småhår. Fick en finare form nu mot hur de såg ut innan. 

Postat av: Sara

finns blusen i butik nu? jättefin!

Svar: nej tror inte det... köpte för längesen :)
Filippa Lindau

2013-05-06 @ 21:04:49
Postat av: Anonym

Får du egna pompoms? Eller köper du dom? Vilken färg har du på dom? :)

Svar: menar du pompoms inom cheeren? har en guld och en blå, tränarna har köpt dem till oss eftersom vi hade dom när vi representerade sveriges landslag :)
Filippa Lindau

2013-05-06 @ 21:21:34
Postat av: Fia

Åh vilken fin outfit! Älskar din blogg!

2013-05-06 @ 22:09:10
URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur länge sedan var det du köpte din klocka, finns den kvar? hur mycket kosta den?

Svar: det var nog för 2 år sen.. 600kr
Filippa Lindau

2013-05-07 @ 07:12:47
Postat av: Moa

Vad har du för storlek på dina toms? Undrar eftersom jag snart ska till london och är sugen på ett par! Men är dem små/stora i storleken? :)

Svar: jag tror jag har 36 eller 35,5! prova! en lite mindre är bra för dom töjjs :) kram
Filippa Lindau

2013-05-07 @ 15:59:04
URL: http://moaj.blogg.se
Postat av: Moa

Okej tack! Vad är minsta storleken? :) Kram

Svar: 52mm tror jag :) kram
Filippa Lindau

2013-05-07 @ 17:27:42
URL: http://moaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback