herbalife 24

Var inne på herbalife's lilla wellness center idag som ligger upp mot norrmalm/bergdalen. Det ligger på skolgatan, nästan vid gustav adolfskyrkan nere i en källare. Jättemysgt och fint. Var där tillsammans med 5 av tjejerna för att lyssna lite på hur de arbetar och vad herbalife är till för och hur det hjälper en med kost och träning. Blev så intresserad att jag vill börja äta rätt och träna rätt. Inte bli smalare, vi vägde in oss så man fick fett %, antal kg muskler, antal % vatten man har i kroppen, vikt, hur mycket man förbränner i viloläge och andra intressanta siffror. Har tjatat om att jag tycker sånt är ointressant men det var faktiskt jättekul att veta sina siffror, och tro inte att jag är personen som tänker åh måste bli smal och gå ner i vikt, vill snarare gå upp lite, behålla min fett % men vill öka i muskelmassan, alltså bli lite mer fit och få en fastare och fin mage. Jag tycker själv det är jättesnyggt på tjejer som har vältränade magar med lite rutor, har mest muskler upptill och synliga rutor precis under brösten. Så idag sa jag till mamma att vi börjar våra äta-rätt-rutiner, dock äter mammsen hyffsat rätt eftersom att hon redan håller på med detta och alla proteinshakes och träning hit o dit. Gå in och gilla dem på facebook här!
UPDATE: en sak jag glömde nämna är att nästan allt är kostnadsfritt på herbalife, invägningen, träning med dem och kostprogram gör dem gratis. Man betalar för alla pulver, från ca 420kr för en burk som håller 1 månad. Men läs mer på deras hemsida eller om ni är Boråsare så besök dem på skolgatan 27. 

Postat av: Anna

Det låter väldigt intressant! Är själv väldigt intresserad av kost o träning. Hur mkt kostade det att få all information o siffror om sin kropp? :)

Kram

Svar: All info är gratis, träningen är gratis men pulver och sådant betalar man för, kontakta Embla Santana på herbalife för mer info, eller besök dem på skolgatan 27 :) citywellness!
kram
Filippa Lindau

2013-05-15 @ 20:40:14
Postat av: Yas

Anna jag jobbar där också och skulle kunna hjälpa dig mitt nr 0739599944 ring om du vill ha hjälp :) Yas

2013-05-15 @ 21:06:38
Postat av: Anonym

Måsta man köpa olika pulver och så varje månad Annars kan man ju bara gå ditt och träna helt gratis? Hur gammal måste man vara?

Svar: ja det räcker att gå dit och träna om man vill det, ja man köper en ny burk för varje månad, för att köpa pulver 18, att träna vet jag inte så kolla det med dom som jobbar där :)
Filippa Lindau

2013-05-15 @ 22:35:02
Postat av: Anonym

Det stämmer man tränar helt gratis spelar igen roll om man äter produkerna eller inte för att veta vart vi tränar kontakta mig om du vill / Yas garayeli

2013-05-15 @ 23:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback