juicy couture

Ska ta bättre bilder på dessa dressar när jag har på mig dom när jag hinner och har tid. Har fått flera, fast samma frågor om mina juicy dressar jag köpte i USA så tänkte en gång för alla svara på dem här och nu:
Hur mycket kostade dem? Varje del kostade mellan 70-90 dollar. Alltså runt 600kr delen. Den marinblåa är köpt till fullpris på outleten så den kostade TOTALT ca 1200kr. Den svarta tröjan var på 30% rea och kostade ca 450kr.
Vilken storlek har du? på den marinblåa dressen har jag XS på båda delarna men måste sy upp byxorna 10-15cm. På den svarta tröjan har jag S och på mina svarta byxor är det barnstorlek så dom är perfekta i längden 12-14 år - barn XL.
Vart i USA köpte du dem? Köpte den marinblåa + svarta tröjan på Orlando Premium Outlet International Drive och svarta byxorna på den andra outleten som heter Vineland Ave. Utbudet var sig likt på båda ställena.
 

Postat av: Elin

så fina!

2013-05-09 @ 19:00:03
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: emzartgallery.blogg.se

Du har en jättefin blogg :-)

2013-05-11 @ 14:16:19
URL: http://emzartgallery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback