KORTEGE - Alice gästbloggar

Hej, det är Alice här och jag har fått lov att gästblogga här hos Filippa 1-2 maj. För er som inte vet vem jag är heter jag Alice Svensson och är 17 år gammal och går i parallelklass med Filippa på Sven Erikson. På min fritid gillar jag att vara med vårat tjejgäng och min pojkvän, det var väldigt snabbt och enkelt om mig. Men jag ska som sagt skriva om kortegen som Teknis har varje år vid valborg. Själva kortege veckan pågår under fem dagar där de olika klasserna på skolan får bygga ett bidrag med något som hänt under 2012/2013. Under dessa fem dagarna bygger man på skolgården och det är även olika aktiviteter vissa av dagarna som till exepel fotbollsmatch på Almenäs mellan två föreningar på skolan. Den femte dagen är det dags att ta sig ut på stan och visa upp bidragen i en parad, vilket var igår och måste säga att det var bland det roligaste jag gjort, man kände sig lite som en kändis när man gick där... haha. Hela kortegen var grym! Som ni ser har jag gjort ett collage av bilder från veckan, och i mitten längst ner ser ni Filippas klass bidrag som var att Elfsborg tog SM-guld, alla i deras klass var guldiga i ansikterna och deras bidrag var super fint. Min klass bidrag ser ni i mitten till vänster och vi hade "Vi överlevde jordens undergång, men kväll går vi under".
 
Hoppas det var någon där och kollade på kortegen och kanske såg oss! PUSS

Postat av: Anonym

Jag såg dig Alice du var så fin baby / hemlig beundrare

2013-05-01 @ 13:53:16
Postat av: Anonym

Skulle du (eller Filippa) kunna göra ett inlägg om hur man matchar sina bruna primeboots med jacka.. Har ingen jacka som passar till mina bruna!

2013-05-01 @ 14:08:57
Postat av: Sarah Moberg

hej :) precis dragit igång en ny Veckans Blogg. om du vinner blir du länkad på startsidan i en hel vecka. vinnaren annonseras på söndag natt, var med vettja ;) annars är jag öppen mot bloglovin-byten :)

kram S

2013-05-01 @ 14:54:44
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Vet du vad awa (som vann xfactor) blogg heter?

Svar: bosha.blogg.se tror jag
Filippa Lindau

2013-05-01 @ 17:11:45
Postat av: Petra

Kul!

2013-05-01 @ 22:19:22
URL: http://petraelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback