outfit onsdag

blus /saint tropez - jeans /tiger of sweden - toms /london
Kom hem för ett tag sen från stan. Skickat iväg två tröjor på posten till er som köpt från bloppisen. Har mitt nästsista prov för ettan imorgon, världens viktigaste prov för mig just nu! Bokföring och bokslut, måste plugga hela kvällen. Imorgon ska jag skicka in min sista stora inlämning också i samhäll, sen har jag bara kvar engelska, omprov i mandarin och en privatjuridikuppgift jag inte fått än. Tiden har gått sååå fort, minns fortfarande första lektionerna och första stora uppgifterna vi fick i höstas. Så vi får höras imorgon för nu ska jag faktiskt plugga och inte sluta upp i en videoblogg som sist hehe... puss!

Postat av: Astrid

Skulle inte du kunna visa lite fler bilder på din rosa Love Pink sport bh som du köpte i USA? Den är så himla fin! Älskar din blogg! Kram

2013-05-22 @ 17:58:05
Postat av: Sara

Hur gick nationella matte?:)

Svar: sådär... sista delen, D gick bra :)
Filippa Lindau

2013-05-22 @ 18:20:34
Postat av: Anais Wilson

Älskar din tröja!

2013-05-22 @ 20:32:46
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Sara Whitmore

Snygg blus du har!! :)

2013-05-23 @ 09:19:34
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej! Jag fick din tröja idag på posten och är såååå nöjd! Tack så mycket för snabb och smidig affär plus en grym blogg. Känns så coolt att ha en tröja som tillhört dig haha ;) puss! <3

Svar: tack och vad kul att du är nöjd! :D kram
Filippa Lindau

2013-05-23 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback