RM/SM-helg

Idag åker jag upp till Nyköping för att tävla SM på lördag med Coed. Några från laget och MFC åkte upp redan igår för idag tävlar vårt senior lag, senior black. Imorgon tävlar våra två minorlag och på lördag tävlar vi. Har nog aldrig varit såhär tagg på en tävling under hela min "cheerkarriär" för nu är det bannemig dags att köra till 1000 och vårt bästa för att vinna guldet. Det är så stort iår för oss att vinna då vi inte haft riktigt motstånd på flera tävlingar och år nu. Sist vi hade motstånd tror jag var SM 2011 och då vann det andra laget. Vår klass är inte så stor i Sverige då man har killar i laget så finns bara tre lag, 2 i vårt distrikt och 1 i mellersta. Så nu är vi tre lag på SM vilket är sjukt roligt med sjukt läskigt och nervöst. Kommer nog ligga och böla sönder på lördag hur det än går. Det är sista tävlingen på mattan med detta lag och kanske sista för flera stycken, man vet ju aldrig hur det blir sen efter sista tävlingen. Men håll tummarna för oss. Kommer höra av mig efteråt förmodligen för tar med mig datorn. 

Postat av: Moa

åh, vad roligt! Jag bor i Nyköping, jättenära arenan där tävlingen kommer vara. Kanske kommer förbi och kikar!

Lycka till annars! :D

2013-05-09 @ 19:09:56
Postat av: Anonym

Ååh vilken snygg mage du har!! Hur tränar de dem?

Svar: tack vad glad jag blir, gör verkligen inget speciellt! Cheer 2-3 gånger i veckan och vissa bygg kräver att man jobbar med magen :) gör dock plankan när jag tränar den för styrka!
Filippa Lindau

2013-05-09 @ 19:34:23
Postat av: Tina

Hej Filippa! Vad heter tjejen som är bredvid dig, hon den blonda?

Svar: amanda på bilderna med alla tjejer och den i mitten elin :)
Filippa Lindau

2013-05-09 @ 21:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback