SM idag!

tidsinställt
Idag tävlar vi SM. Ikväll vet vi om vi åker hem som svenska mästare eller inte. Konkurransen är ju sjukt hård även fast att vi bara är tre lag i klassen. Idag är det KRIG bokstavligt talat. Jag tror alla lag är galet taggade just idag. Det brukar inte vara så här många lag i senior all girl level 6 eller coed level 6 så alla är nog ännu mer taggade på att kötta sitt program och tävla om en SM-medalj. Den som vinner SM är även den som representerar Team Sweden nästa år. För er som vill försöka se oss via livestream (laggar dock väldigt mycket) häääär kan ni titta! 13.15 kör jag och Marcus i PS och runt 14.40 kör vi med Coed Blue. Håll tummarna för oss, jag hör av mig mot kvällen om jag orkar och hur humöret är -när vi är hemma i Borås igen alltså. Jag kanske träffar några utav er där imorgon? Idag kom två söta tjejer fram från Malmö precis innan jag skulle åka till hotellet, det är verkligen sååå kul att ni vågar och vill komma fram! Ni är för goa♥ 

Postat av: Anonym

får man ha navelpiercing?

Svar: inte på tävlingen!
Filippa Lindau

2013-05-11 @ 11:37:01
Postat av: Anonym

Såg previs dig, men när hon tjejen efter nathalie gjorde så sa dom att de tävlar om att bli bäst i sverige är du och han killen med och tävlar om att bli bäst bara ni liksom och med laget?

2013-05-11 @ 13:21:12
Postat av: Anais Wilson

Lycka till!

2013-05-11 @ 13:27:58
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Anonym

Ska du sluta i cheer?

Svar: jag vet inte om jag ska sluta än.. men antagligen för jag har tröttnat på det tyvärr :/
Filippa Lindau

2013-05-11 @ 19:03:08
Postat av: Anonym

Sund att ni kom tvåa idag, ville verkligen att ni skulle vinna så ni kunde åka till Orlando nästa år! Sluta inte älskar att läsa på din blogg om cheer leadingen!

2013-05-11 @ 23:03:14
Postat av: Anonym

Varför ska du sluta?

Svar: jag vet inte om jag ska sluta än.. men antagligen för jag har tröttnat på det tyvärr :/
Filippa Lindau

2013-05-11 @ 23:37:05
Postat av: Anonym

finns det film på er när ni körde i USA ? :D

Svar: inte än..
Filippa Lindau

2013-05-12 @ 11:46:47
Postat av: Anonym

vem är hon lilla tjejen längst ner till höger ?

Svar: julia heter hon, reserv!
Filippa Lindau

2013-05-12 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback