uppifrån

ballerina från eurosko - jeans från gina - topp från nolita
Förlåt för KASS uppdatering idag, inte orkat eller haft tid. Alice tjatade på mig under kvällen men hade denna bilden i kameran hemma. Åkte med hem till Alice efter skolan och tog de lugnt. Åt kvällsmat där och gick med hem till Amandas killeee... tog bussen hem runt 21 och nu sitter jag och diskuterar skolavslutningen med mina tjejer via facebook och sms. Har även utsett ett straff till mig på onsdag om jag inte får godkänt (E) på matte nationella, ska klippa mitt bankkort på mitten, får ändå nytt i juli hehe. Så hoppas att jag klarar det! Hörs imorgon, natti pusss

Postat av: Anonym

Om man får F i nationella på matte får väl man gå om? Eller? Hoppas i klarar det iallafall Filippa <3

Svar: nej det får man inte! man måste ha F i mer än 2 ämnen och man får göra omprov i NP matte!
Filippa Lindau

2013-05-28 @ 12:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback