förändring på tänder

Många frågar hur snabbt man ser skillnad på sina tänder och allt vad det är när det gäller tandställningen. Lilla mesen inom mig skäms för att lägga upp bilder rakt i detta inlägg så man ser, tycker dels det ser lite äckligt ut, så har länkat till bilderna här nedan. På torsdag haft min tandställning i 1 år, ETT HELT ÅR!!! Det är så jäkla sjukt vad tiden går fort, minns det som igår när jag satt där nervöst och kände smaken av stål och hade så ont efteråt. Det är stor förändring och börjar bli fint i hela munnen nu. Ska tillbaka om 2 veckor igen (är där var 6:e vecka) och tänkte då fråga hur lång tid det är kvar. Dom sa ca 1,5 år men hoppas på mindre. Vore dröm om jag får ta ut den innan jag åker till Val Thorens på sportlovet hehe. Har tänkt på det varje dag sen jag fick tandställningen, när får jag ta ut den, nääär? men snart så. Tiden går ju fort. Och till er som tvekar och får erbjudande om tandställning, ta det! Så jäkla värt, har några vänner som sliter och kämpar för att få men blir nekade så ta vara på chansen. Tänderna har du för resten av ditt liv. 
 
Bilden till höger är tagen 16 januari (efter 3 månader) se här - Det man ser här är ena framtanden som är sne
Bilden till höger är tagen 16 mars (efter 5 månader) se här  - Två månader senare är framtanden nästan helt rak
 
Bilden till vänster är tagen idag 22 oktober (efter 1 år)  - Skillnad på undertänder och nästan helt rak överkäke.
 

Postat av: anonym

vilken bild till vänster? hittar den inte:)

Svar: alltså bilden till vänster på båda de översta som är länkade! Det är samma bild på båda till vänster, bara olika högerbilder
Filippa Lindau

2013-10-23 @ 17:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback